W czasach koronowirusa uczymy się w przyspieszonym tempie nowych zasad komunikacji z klientami. Znaczenia nabierają wszelkie formy kontaktu nie wymagające bezpośredniej obecności klienta w lecznicy. Zmieniają się gwałtownie zasady zapisów, godziny pracy i dostępność lekarzy. Jak sobie radzić z nową sytuacją? W Klinice XP mamy do dyspozycji kilka narzędzi, które pozwolą lepiej reagować:

 

1. To dobry moment na umawianie się na wizyty online przez terminarz internetowy www.wettermin.pl Jego konfiguracja jest bardzo prosta, korzystanie bezpłatne, a ułatwi planowanie wizyt z domu.

wettermin

2. Zmieniają się zasady pracy, godziny - jak poinformować o tym klientów? Najlepiej tylko tych, którzy byli u nas w ciągu ostatnich dwóch -trzech lat. Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu na ten temat:

https://www.youtube.com/watch?v=bEuuxeI_xXQ

3. Jak usunąć SMS-y na przykład z trzech tygodni? W najnowszej wersji możemy wejść do okna SMS -> Operacje -> Usuń wszystkie wiadomości z zakresu czasowego.

smsy

strzalka2

usun wszystkie z zakresu czasowego

Wybieramy zakres czasowy, dla którego chcemy skasować wizyty. UWAGA! Opcja jest nieodwracalna!

zakres dat

Uwaga: opcja usunięcia powtarzających się klientów z listy SMS-ów działa poprawnie dopiero od wersji 5.18.06.44!

 

4. Co zrobić z SMS-ami, które w tych dniach trafiać będą do klientów z zaproszeniami na szczepienia, odrobaczanie itd.? Najlepiej na jakiś czas wstrzymać wysyłanie SMS-ów. Jeżęli na pewien czas chcemy przesatać wysyłania sms-ów do klientów, najłatwiejszym rozwiązaniem jest wyłączenie modułu. 

W tym celu wchodzimy na kafelku Klienci -> SMSY-y -> Parametry modułu -> Zaznaczamy opcje "Nie rozsyłaj sms-ów z tego komputera".

nie rozsylaj smsow z tego komp