Moduł Relacji z klientem to zestaw nowych możliwości docierania do klienta:
  • Wysyłanie SMS-ów bezpośrednio z programu z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wizyty, nieuregulowanej płatności lub przekazywanie innej doraźnej wiadomości
  • Drukowanie etykiet adresowych oraz opisu leczenia na drukarce etykiet DYMO Label Writer
  • Dodatkowe funkcje wspamagające współpracę z klientami

 


Czy jest mi to potrzebne?

Ogólny cel modułu to udoskonalenie współpracy z klientem poprzez dostarczanie mu w odpowiednim czasie trafnych informacji. Przeznaczony jest głównie dla użytkowników, dla których istotne jest zwiększenie ilości klientów, poprawa ściągalności długów, lepsza ocena współpracy z klientami i ich większe zadowolenie z świadczonych im usług. W skrócie moduł sprawdzi się w lecznicach, które działają w konkurencyjnym środowisku i chcą zadbać o satysfakcję i lojalność swoich klientów.


Na czym to polega?

Wiadomości SMS

Wielu klientów nie przyprowadza swoich zwierząt na wizytę, powtórne szczepienie czy badanie kontrolne tylko dlatego, że - zajęci codziennymi sprawami - nie pamiętają, kiedy dokładnie mają się zjawić, lub uważają, że można to na razie odłożyć. Owo „na razie" może się rozciągać na całe lata. Tymczasem zwykłe przypomnienie SMS-em, że mija już czas ważnosci obowiązkowych szczepień, czy że lekarz zarezerwował sobie czas na spotkanie specjalnie z daną osobą, wystarczy do zmobilizowania się i odwiedzenia lecznicy. Podobnie wiadomość SMS o nieuregulowanej płatności może wpłynąć na spłatę zadłużenia klienta, gdy informacja o tym znajdzie się w telefonie, który klient ma zawsze przy sobie.


Aby móc wysyłać SMS-y bezpośrednio z programu, konieczny jest dostęp do internetu. Pakiet - pulę SMS-ów do wysłania można zakupić u odpowiednich dostawców takich usług.

 

Drukowanie na drukarce etykiet DYMO
Drukowanie na specjalnej drukarce etykiet przyda się w kilku sytuacjach. Pierwsze to drukowanie etykiet adresowych - gdy chcemy wysłać zawiadomienia do klientów tradycyjną pocztą. Możliwość masowego wydrukowania etykiet dla wszystkich klientów, których termin ważności szczepień ich zwierząt upłynie w najbliższym czasie, na pewno ułatwi dotarcie z informacją do klientów.


Ważniejsze jednak może się okazać drukowanie opisu dawkowania leku podczas codziennych wizyt. Zalecony indywidualnie sposób stosowania leku możemy od razu wydrukować w postaci etykiety i nakleić na przekazywany klientowi flakon z lekiem. Dzięki temu klient zawsze biorąc dany lek do ręki będzie wiedział, jak go aplikować zwierzęciu, a razie pytań zadzwonić do lecznicy na numer widniejący na etykiecie. Bez konieczności szukania dodatkowych zaleceń otrzymanych w trakcie wizyty - potrzebną informację znajdzie zawsze wtedy, kiedy o niej pomyśli.

Nieco więcej

Wiadomości SMS można wysyłać z różnych miejsc w programie:

  1. Wysyłanie bezpośrednich wiadomości do klientów z kartoteki klientów lub karty klienta.
  2. Wysyłanie wiadomości o niezapłaconych dokumentach z okna dokumentów oraz finansów klienta.
  3. Zapisywanie wiadomości do wysłania podczas rejestracji wizyty.

Wiadomości mogą być wysyłane od razu, jeśli są to wiadomości bezpośrednie i pracujemy na komputerze, który ma włączone wysyłanie wiadomości. W pozostałych przypadkach wiadomości zapisywane są w kolejce wiadomości do wysłania w bazie danych. Komputer, na którym włączone jest wysyłanie wiadomości, co dwie minuty sprawdza, czy są jakieś wiadomości do wysłania. Jeśli tak, wysyła je i odpowiednio zmienia ich status. Wiadomości nie są wysyłane w godzinach nocnych. Wiadomość zaplanowana do wysłania w takich godzinach zostanie wysłana rano następnego dnia.


Ogólny schemat działania pokazuje poniższy rysunek:

Zarządzanie wiadomościami
Okno zarządzania wiadomościami to centrum modułu. Pozwala ono przeglądać zaplanowane i wysłane już wiadomości, planować nowe wiadomości, przechodzić do konfiguracji oraz sprawdzać, ile jeszcze wiadomości zostało do wykorzystania.


To nie wszystko
Moduł relacji z klientem to wiele dodatkowych informacji o kondycji firmy w postaci, dostępnych w postaci raportów, wykresów lub krótkich informacji, pokazujących: ocenę opłacalności współpracy z klientem, opartą o mechanizmy marketingowe, analizy dotyczące komunikacji, planowanie pracy recepcji w zakresie kontaktów z klientami i wiele innych.


Sprawdź zanim kupisz!
Istnieje możliwość włączenia wersji testowej modułu na określony czas w celu przetestowania działania. W tym celu prosimy o kontakt e-mailowy.

Zamówienie
Moduł można zamówić dla każdej wersji programu Klinika XP - od podstawowej do sieciowej.

ZAMÓW MODUŁ!


Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.