Palmiarnia w Zielonej Górze
Palmiarnia w Zielonej Górze

17 listopada 2010 roku odbyło się pierwsze w historii oficjalne szkolenie z systemu Klinika XP. W szkoleniu wzięło udział ponad 30 użytkowników programu.

Dziękujemy wszystkim za przybycie i aktywny udział! Dziękujemy również za wszystkie opinie o szkoleniu, zgłoszone pytania i uwagi. Na pewno przydadzą się w kolejnych takich spotkaniach.
Następne szkolenia wstępnie zaplanowane zostały na luty i marzec 2011 roku w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy i Warszawie oraz na Śląsku.


Było: Ogłoszenie o szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie dotyczące systemu Klinika XP®, które odbędzie się w zielonogórskiej Palmiarni we środę,  17 listopada 2010 roku w godz. 1200 – 1620. Cel szkolenia to poszerzenie wiedzy na temat wykorzystania komputera w praktyce lekarza weterynarii, a w efekcie usprawnienie pracy lecznicy.

Koszt szkolenia to 120 zł (brutto). W cenę wliczony jest posiłek po zakończeniu zajęć. Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz Certyfikat ukończenia szkolenia.

W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o przesłanie wiadomości na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o tytule: "Zgłoszenie udziału w szkoleniu z Kliniki XP 17/11/2010". W treści prosimy o podanie swoich danych: nazwę/adres placówki, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy.

Termin zgłaszania się na szkolenie mija 12 listopada 2010 r.

Plan szkolenia:

1200 - 1400 Część I – Praca w lecznicy

  • Efektywne rejestrowanie wizyt: zestawy, płatności, automatyzacja pracy - nowości w programie
  • Obsługa magazynu, zarządzanie cenami, dokumentacja lekarsko-weterynaryjna, typowe problemy
  • Zmiany fiskalne i księgowe w weterynarii w 2011 roku

1400 - 1415 Przerwa na kawę

1415 - 1530 Część II - Okna otwarte na świat

  • Zaawansowanie badania laboratoryjne i odczytywanie danych z aparatów
  • Komunikacja z systemami zewnętrznymi: radiografia cyfrowa, systemy identyfikacji zwierząt
  • Relacje z klientami: wysyłanie SMS-ów i  funkcje marketingowe
  • Zamówienia elektroniczne do dostawców
  • Zarządzanie lecznicą: zarządzanie pracownikami, analiza kosztów i zysków, jak poprawić organizację pracy

1530 - 1600 Odpowiedzi na indywidualne pytania i problemy zgłoszone przez uczestników lub wybrane tematy zaawansowane (np. zarządzanie bezpieczeństwem danych, przepływ finansów przez lecznicę, zarządzanie wiedzą i inne)

1600 - 1620 Posiłek

 

Tematyka szkoleń może zostać zmodyfikowana zgodnie z życzeniami uczestników.