Moduł Relacji z klientem to zestaw nowych możliwości docierania do klienta:
  • Wysyłanie SMS-ów bezpośrednio z programu z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wizyty, nieuregulowanej płatności lub przekazywanie innej doraźnej wiadomości
  • Drukowanie etykiet adresowych oraz opisu leczenia na drukarce etykiet DYMO Label Writer
  • Dodatkowe funkcje wspamagające współpracę z klientami

 


Czy jest mi to potrzebne?

Ogólny cel modułu to udoskonalenie współpracy z klientem poprzez dostarczanie mu w odpowiednim czasie trafnych informacji. Przeznaczony jest głównie dla użytkowników, dla których istotne jest zwiększenie ilości klientów, poprawa ściągalności długów, lepsza ocena współpracy z klientami i ich większe zadowolenie z świadczonych im usług. W skrócie moduł sprawdzi się w lecznicach, które działają w konkurencyjnym środowisku i chcą zadbać o satysfakcję i lojalność swoich klientów.


Na czym to polega?

Wiadomości SMS

Wielu klientów nie przyprowadza swoich zwierząt na wizytę, powtórne szczepienie czy badanie kontrolne tylko dlatego, że - zajęci codziennymi sprawami - nie pamiętają, kiedy dokładnie mają się zjawić, lub uważają, że można to na razie odłożyć. Owo „na razie" może się rozciągać na całe lata. Tymczasem zwykłe przypomnienie SMS-em, że mija już czas ważnosci obowiązkowych szczepień, czy że lekarz zarezerwował sobie czas na spotkanie specjalnie z daną osobą, wystarczy do zmobilizowania się i odwiedzenia lecznicy. Podobnie wiadomość SMS o nieuregulowanej płatności może wpłynąć na spłatę zadłużenia klienta, gdy informacja o tym znajdzie się w telefonie, który klient ma zawsze przy sobie.


Aby móc wysyłać SMS-y bezpośrednio z programu, konieczny jest dostęp do internetu. Pakiet - pulę SMS-ów do wysłania można zakupić u odpowiednich dostawców takich usług.

 

Drukowanie na drukarce etykiet DYMO
Drukowanie na specjalnej drukarce etykiet przyda się w kilku sytuacjach. Pierwsze to drukowanie etykiet adresowych - gdy chcemy wysłać zawiadomienia do klientów tradycyjną pocztą. Możliwość masowego wydrukowania etykiet dla wszystkich klientów, których termin ważności szczepień ich zwierząt upłynie w najbliższym czasie, na pewno ułatwi dotarcie z informacją do klientów.


Ważniejsze jednak może się okazać drukowanie opisu dawkowania leku podczas codziennych wizyt. Zalecony indywidualnie sposób stosowania leku możemy od razu wydrukować w postaci etykiety i nakleić na przekazywany klientowi flakon z lekiem. Dzięki temu klient zawsze biorąc dany lek do ręki będzie wiedział, jak go aplikować zwierzęciu, a razie pytań zadzwonić do lecznicy na numer widniejący na etykiecie. Bez konieczności szukania dodatkowych zaleceń otrzymanych w trakcie wizyty - potrzebną informację znajdzie zawsze wtedy, kiedy o niej pomyśli.

Nieco więcej

Wiadomości SMS można wysyłać z różnych miejsc w programie:

  1. Wysyłanie bezpośrednich wiadomości do klientów z kartoteki klientów lub karty klienta.
  2. Wysyłanie wiadomości o niezapłaconych dokumentach z okna dokumentów oraz finansów klienta.
  3. Zapisywanie wiadomości do wysłania podczas rejestracji wizyty.

Wiadomości mogą być wysyłane od razu, jeśli są to wiadomości bezpośrednie i pracujemy na komputerze, który ma włączone wysyłanie wiadomości. W pozostałych przypadkach wiadomości zapisywane są w kolejce wiadomości do wysłania w bazie danych. Komputer, na którym włączone jest wysyłanie wiadomości, co dwie minuty sprawdza, czy są jakieś wiadomości do wysłania. Jeśli tak, wysyła je i odpowiednio zmienia ich status. Wiadomości nie są wysyłane w godzinach nocnych. Wiadomość zaplanowana do wysłania w takich godzinach zostanie wysłana rano następnego dnia.


Ogólny schemat działania pokazuje poniższy rysunek:

Zarządzanie wiadomościami
Okno zarządzania wiadomościami to centrum modułu. Pozwala ono przeglądać zaplanowane i wysłane już wiadomości, planować nowe wiadomości, przechodzić do konfiguracji oraz sprawdzać, ile jeszcze wiadomości zostało do wykorzystania.


To nie wszystko
Moduł relacji z klientem to wiele dodatkowych informacji o kondycji firmy w postaci, dostępnych w postaci raportów, wykresów lub krótkich informacji, pokazujących: ocenę opłacalności współpracy z klientem, opartą o mechanizmy marketingowe, analizy dotyczące komunikacji, planowanie pracy recepcji w zakresie kontaktów z klientami i wiele innych.


Sprawdź zanim kupisz!
Istnieje możliwość włączenia wersji testowej modułu na określony czas w celu przetestowania działania. W tym celu prosimy o kontakt e-mailowy.

Zamówienie
Moduł można zamówić dla każdej wersji programu Klinika XP - od podstawowej do sieciowej.

ZAMÓW MODUŁ!


Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.