Przycisk znajduje się na nawigatorze bazy danych i umożliwia przyjęcie nowego zwierzęcia do szpitala.

Po kliknięciu pojawia się okno, w którym określamy szczegóły pobytu:

Pierwszym krokiem jest wybór zwierzęcia, a następnie uzupełnienie danych w karcie szpitalnej:

Od dnia...Do dnia - Data przyjęcia i wypisu zwierzęcia

Status - Pobyt trwa lub Poza szpitalem.

Powód pobytu, wstępne rozpoznanie - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy chorób, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą

Planowana operacja - Czy jest planowana operacja. Jeśli tak, to wybieramy datę operacji.

Miejsce (klatka) - Określenie miejsca np. klatki, w której ma przebywać zwierzę

Przyjął – Lekarz, którzy przyjął zwierzę do szpitala

Lekarz prowadzący – Lekarz odpowiedzialny za zwierzę w trakcie pobytu w szpitalu

Uwagi –  Ewentualny opis dodatkowy dotyczący przyjęcia zwierzęcia do szpitala

Poziom bóluFormularz, pozwalający przeprowadzić ocenę bólu.

Zgoda na leczenie - Czy podpisana została zgoda na leczenie

Planowanie jedzenie / opis karmy - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą oraz modyfikować przyciskiem obok lupy.

Zasady kontaktu z właścicielem - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą oraz modyfikować przyciskiem obok lupy.

Zalecenia ruchowe - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą oraz modyfikować przyciskiem obok lupy.

Zalecenia rehabilitacyjne - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą oraz modyfikować przyciskiem obok lupy.

Zalecenia żywieniowe - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą oraz modyfikować przyciskiem obok lupy.

Zalecenia kowalskie - Można wpisać ręcznie lub wybrać ze zdefiniowanej listy, którą można wyświetlić klikając na ikonkę z lupą oraz modyfikować przyciskiem obok lupy.

Wydrukuj zgodę na leczenie stacjonarne - Gdy zaznaczone po zatwierdzeniu wyświetli się okno drukowania zgody.

Wydrukuj regulamin - Gdy zaznaczone po zatwierdzeniu wyświetli się okno drukowania regulaminy. Regulamin edytować można w Parametrach szpitala.

Formularz oceny bólu

Sprawdzając poszczególne objawy możemy ocenić na skali poziom ból w zakresie, a następnie oznaczyć go, klikając na odpowiednie miejsce na skali po lewej stronie.

Jeśli zaznaczone jest pole Zgoda na leczenie stacjonarne, to po zaakceptowaniu danych do Karty system przejdzie do wydrukowania zgody na leczenie w szpitalu.

Poprzednie: Parametry modułu szpitala                                                                                                                                                                                                                                  Następne: Zgoda na leczenie stacjonarne