Może się zdarzyć, że dla jednego klienta mamy wygenerowanych wiele różnych dokumentów rozliczających i chcemy utworzyć jeden dokument zbiorczy. 

Wystarczy, że w kartotece klientów klikniemy prawym przyciskiem myszki na danym kliencie i wybierzemy opcję "Rozliczenie zbiorcze" lub skorzystamy z "Operacji dla tego klienta -> Rozliczenie zbiorcze" .



Następnie pojawi się kreator dokumentu, w którym określamy typ dokumentu, metodę płatności datę wystawienia, datę płatności.



Kolejnym krokiem jest wybranie interesujących nas dokumentów, które mają wchodzić w skład rozliczenia zbiorczego.


W końcowym oknie możemy:

uzupełnić ewentualne uwagi do dokumentu

udzielić rabat na towaru / usługi

Zapytaj o zapłatę - Czy po zakończeniu ma być pytanie o zarejestrowanie płatności za dokument

Przejdź do edycji dokumentu - Gdy zaznaczone, po zakończeniu nastąpi otwarcie dokumentu w oknie "Dokumenty magazynowe"

Generuj i wydrukuj / Generuj bez wydruku - W zależności, czy chcemy po zakończeniu wydrukować dokument

Druk zwykły / Paragon fiskalny / Druk zwykły i fiskalny - W przypadku wyboru opcji "Generuj i wydrukuj"

Drukowanie pozycji - Sposób wydruku dokumentu. Do wyboru: 

oNormalnie

oWszystkie pozycje jako "Usługa weterynaryjna" 

oNazwy leków zakodowane 

oLeki z Rp. jako jedna usługa wet.

oZgrupuj usługi w jedną pozycję

oUsługi wymienione, leki razem jako "Podanie leków"




Poprzednie: Operacje dla klienta                                                                                                                                                                                                                                  Następne: Historia dokumentów klienta

 Zobacz także:  
Kartoteka klientów
Wydruk dokumentu