Komunikacja wewnętrzna służy do przesyłania informacji pomiędzy pracownikami. Wywołujemy ją klikając na przycisk znajdujący się w lewym górnym rogu programu:

Pojawi się okno z listą korespondencji, którą wysłaliśmy do (Elementy wysłane) lub otrzymaliśmy od (Skrzynka odbiorcza) innych pracowników naszej lecznicy. Obsługa poczty wewnętrznej jest bardzo podobna do obsługi poczty internetowej, np. programu MS Outlook Express.



Możemy tu oglądać treść poszczególnych wiadomości, pisać nowe, czy odpowiadać na otrzymane.


Nowa wiadomość tworzona jest w oknie:


Wpisujemy tu Temat wiadomości, podajemy jej Treść i Priorytet (Zwyczajny, Ważny). Następnie, po lewej stronie na liście pracowników, zaznaczamy Do kogo dana informacja ma być wysłana. Klikajmy na przycisk „Wszyscy” jeśli chcemy zaznaczyć wszystkich pracowników, przyciskiem „Nikt” odznaczymy wszystkich wcześniej zaznaczonych, możemy też pojedynczo klikać myszką przy poszczególnych osobach, do których chcemy wysłać wiadomość. Przycisk "Grupa" pozwala wybrać konkretną utworzoną grupę pracowników lub możemy przejść do okna, w którym utworzyć można nową grupę.


 


Gdy już wszystko jest gotowe przyciskamy przycisk „Wyślij”.


W momencie pojawienia się nowej wiadomości sygnalizowane jest to migającą ikoną kopert oraz i migającą ikoną programu na pasku zadań systemu:


Skrzynka odbiorcza - Znajdują się tutaj otrzymane wiadomości, które użytkownik może usuwać , drukować lub na nie odpowiadać

Elementy wysłane - Znajdują się tutaj wiadomości wysłane, które użytkownik może usuwać lub drukować . Dodatkowo na zakładce "Odbiorcy" możliwe jest sprawdzenie, który pracownik wyświetlił wysłaną przez nas wiadomość. 





Poprzednie: Zarządzanie chmurą                                                                                                                                                                                                                                                                      Następne: Tellvet