Menu -> Dodatkowe -> Zarządzanie chmurą


Archiwizacja bazy danych jak wiadomo jest bardzo ważną częścią dnia pracy w programie Klinika XP, możemy ją wykonywać na dysku komputera, pendrive, a nawet w chmurze. Wystarczy założyć konto na jednym z serwisów zintegrowanych z programem np. DropBox, a następnie przejść przez proces konfiguracji (poniżej przykładowa konfiguracja dla konta DropBox):


Krok 1

Wybieramy magazyn w chmurze, a następnie klikamy na przycisk Połącz.



Krok 2

Jeśli wyświetliło się okienko zapory systemu Windows, to klikamy na przycisk Zezwalaj na dostęp.



Krok 3

W oknie, które się pojawiło wpisujemy użytkownika i hasło do naszego konta w danym serwisie i klikamy na przycisk Sign in.



Krok 4

W tym kroku klikając na przycisk Allow zezwalamy na dostęp do plików i folderów w danym serwisie.


Krok 5

Jak mamy już skonfigurowane połączenie pomiędzy serwisem a programem Klinika XP, możemy załadować pliki na magazyn w chmurze. Oprócz kopii zapasowej programu, magazyn w chmurze może przechowywać inne pliki np. multimedia. Aby przesłać pliki klikamy na przycisk Załaduj pliki.



Krok 6

Wybrany z dysku plik został załadowany do magazynu w chmurze, teraz możemy przesłać kolejne pliki lub zakończyć zarządzanie chmurą.






Poprzednie: Kalkulator weterynaryjny                                                                                                                                                                                                                                           Następne: Historia wiadomości