Serdecznie zapraszamy na Warsztaty z wykorzystania Kliniki XP w klinice weterynaryjnej.

Warsztaty odbędą się w piątek, 24 października 2014 r., w godz. 14.30 - 19.00, podczas XXII Międzynarodowego Kongresu Medycyny Weterynaryjnej Małych Zwierząt PSLWMZ. Miejsce: Hotel Gromada w Warszawie.

Zajęcia przeznaczone są dla osób zarządzających zakładem leczniczym, osób odpowiedzialnych za kontrolę finansów lub zarządzanie magazynem oraz pracowników związanych z obsługą klienta.

Dodatkowo w sobotę, 25 października, zapraszamy  od godz. 17.20 do 18.05 na prezentację nowości w programie. Wierzymy, że przynajmniej kilka z nich może znacząco ułatwić Państwu pracę.

Cały program kongresu znajduje się na stronie www.pslwmz.org.pl 

Zapraszamy!

Oto plan zagadnień, które zostaną omówione podczas warsztatów:

      • Zarządzanie zasobami lecznicy:
        • organizacja i rozliczanie czasu pracy pracowników, uprawnienia pracowników
        • zarządzanie przepływem gotówki, praca zmianowa
        • wewnętrzna ochrona cennych zapisów (prac badawczych)
        • analizy finansowe: badanie zysku w czasie, zysku jednostkowego itd.
      • Praca na jednym i wielu magazynach
        • propozycje nowych usprawnień w pracy magazynowej
        • za i przeciw wielu magazynów
        • zaopatrzenie wewnętrzne i zewnętrzne z uwzględnieniem stanów magazynowych dla magazynu i całej firmy
        • nowy moduł: zapotrzebowanie
      • Diagnostyka:
        • Komunikacja z wewnętrznym laboratorium – zlecenia na badanie i ich rozliczanie
        • Laboratorium wewnętrzne
        • Bezpośrednia komunikacja z laboratorium zewnętrznym na przykładzie VetLab
        • Porównywanie wyników, różne jednostki miary
      • Radiografia cyfrowa:
        • Przegląd możliwości
        • Automatyczny odbiór zdjęć w Klinice XP
        • Radiografia w Sali operacyjnej
      • Specjalizacja i zarządzanie wiedzą
        • Formularz stomatologiczny
        • Formularz okulistyczny
        • Choroby genetyczne ras psów
        • Moduł TellVet – do zasięgania wiedzy u specjalistów z wyborem optymalnego specjalisty i komunikacją przez telefon komórkowy
      • CRM - poprawianie relacji z klientami:
        • Uporządkowany system cen i nowości w zarządzaniu cennikami
        • Taryfy nocne i weekendowe
        • Poprawa komunikacja poprzez SMS-y i WetKartę - nowości
        • Rabaty urodzinowe
        • Badanie satysfakcji klientów – badanie czasu oczekiwania na wizytę
        • Wyróżnianie i klasyfikowanie klientów
      • Nowe technologie
        • Baza danych w chmurze – za i przeciw, koszty, proces przejścia
        • Klinika XP mobile – nowości w wykorzystaniu tabletów i smartfonów
      • Zagadnienia indywidualne

Jeśli interesują Państwa inne zagadnienia związane z wykorzystaniem programu Klinika XP, prosimy o zgłaszanie tematów.