Zamówienie

Cennik

Aktualizacje / rozszerzenia

Moduły dodatkowe

Szkolenia/Serwis
Baza w chmurze
Baza w chmurze


Zamówienie można złożyć:

  • poprzez formularz zamówienia na naszej stronie,
  • telefonicznie (numery kontaktowe na zakładce Kontakt), podając dane potrzebne do realizacji zamówienia,
  • pocztą elektroniczną jako e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z danymi lecznicy (nazwa, adres, numer NIP i wersja systemu lub aktualizacji) lub z załączonym zeskanowanym dokumentem
  • tradycyjną pocztą, przesyłając wypełniony formularz zamówienia.

W razie pytań lub wątpliwości możecie Państwo skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się w zakładce Kontakt.

Czas realizacji zamówienia to ok. 2 dni robocze. Czas realizacji dotyczy zarówno zakupu programu, jak i jego aktualizacji oraz innych zleceń jak np. wystawienie wersji instalacyjnej czy zmiany danych.

Przejrzyj  często zadawane pytania odnośnie zakupu.

Uwaga: Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto, bez podatku VAT (23%).

Cennik podstawowy

Wersja Kliniki XP

Cena netto

Wersja Podstawowa

990 zł

Wersja Profesjonalna (Wieloosobowa)

1490 zł

Wersja Sieciowa - 2 stanowiska

2015 zł

Wersja Sieciowa - 3 stanowiska

2527 zł

Wersja Sieciowa - 4 stanowiska

3039 zł

Wersja Sieciowa powyżej 4 stanowisk

3039 + 512 zł za każde dodatkowe stanowisko powyżej 4
  ZAMÓW PROGRAM

Podane ceny nie uwzględniają podatku VAT (23%), obejmują półroczny dostęp do wszelkich wprowadzanych aktualizacji, modułu ochrony danych osobowych oraz pomocy serwisowej. W trakcie dostępu do aktualizacji udostępniane są wybrane funkcje dodatkowe.

W przypadku powtórnego zakupu oprogramowania Biuro zastrzega sobie prawo zaproponowania indywidualnej ceny, innej niż zawarta w cenniku.
Wersja dla z modułem dla schronisk dla zwierząt jest w tej samej cenie co odpowiednia wersja programu.
Liczba stanowisk oznacza ilość komputerów, na których można zainstalować i korzystać z programu.

Przejrzyj Zasady licencjonowania programu i modułów dodatkowych oraz informacje odnośnie pliku instalacyjnego.

 

Rozszerzenie licencji Cena netto
Z Kliniki XP 1-osobowej do profesjonalnej 500 zł
Z Kliniki XP profesjonalnej do sieciowej 2-stan. 512 zł za drugie stanowisko
+ 512 zł za każde następne
do 5 stanowisk
Do Kliniki XP w wersji 5-stanowiskowej lub wyższej Cena uzgadniana
indywidualnie, minimum 512 zł za każde stanowisko
  ZAMÓW ROZSZERZENIE

Ceny nie obejmują podatku VAT (23%). Jeśli po rozszerzeniu licencja ma mniej niż 6 stanowisk, użytkownik otrzymuje darmowy dostęp do aktualizacji przez 6 miesięcy od momentu realizacji zamówienia pod warunkiem, że dostęp do aktualizacji wygasałby wcześniej.

Aktualizacje

Aktualizacje dostarczane są dla systemów operacyjnych wymienionych w Wymaganiach sprzętowych opisanych w dziale Wymagania sprzętowe.

Lista systemów operacyjnych może się zmieniać w trakcie trwania abonamentu (Klinika XP może już nie być rozwijana na starszych systemach operacyjnych). Biuro Rozwiązań Informatycznych nie gwarantuje utrzymywania możliwości pracy programów na systemach operacyjnych, dla których zakończyło się rozszerzone wsparcie Microsoft.

Aktualizacje dla użytkowników, dla których dostęp do aktualizacji upłynął w ciągu ostatnich 2 miesięcy lub mniej:

Typ aktualizacji

Półroczna
Cena netto
Roczna
Cena netto
Aktualizacja dla wersji podstawowej 177 zł 317 zł
Aktualizacja dla wersji profesjonalnej 203 zł 369 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 2-stan. 248 zł 456 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 3-stan. 323 zł 614 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 4-stan. 408 zł 783 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 5-stan. 493 zł 952 zł 
Aktualizacja dla wersji sieciowej 6-stan. 578 zł 1121 zł 
Aktualizacja dla wersji sieciowej 7-stan. 663 zł 1290 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 8-stan. 748 zł 1459 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 9-stan. 833 zł 1628 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 10-stan. 918 zł 1797 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 11-stan. 1003 zł 1966 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 12-stan. 1088 zł 2135 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej powyżej 12 stan. Uzgadniana indywidualnie,
według ogólnej zasady:
68 zł + ilość stanowisk x 85 zł
Uzgadniana indywidualnie,
według ogólnej zasady:
107 zł + ilość stanowisk x 169 zł
ZAMÓW AKTUALIZACJĘ      

Ceny nie obejmują podatku VAT (23%). Posiadanie aktywnego dostępu do aktualizacji jest warunkiem pomocy serwisowej oraz dostępu do modułu ochrony danych osobowych i wybranych funkcji udostępnianych w ramach abonamentu. Warunkiem przedłużenia abonamentu jest uregulowanie ewentualnych zaległych płatności. Aby zapewnić działanie funkcji wygasających wraz z upływem abonamentu, konieczne jest pobranie i zainstalowanie aktualizacji programu po przedłużeniu dostępu.

 

Aktualizacje nieregularne

Typ aktualizacji

Kiedy upłynął dostęp do aktualizacji Koszt
Aktualizacja półroczna 3-12 miesięcy Koszt półrocznej aktualizacji x 2
Aktualizacja półroczna  ponad 12 miesięcy, ale nie więcej niż 18 miesięcy Koszt półrocznej aktualizacji x 3
Aktualizacja półroczna wersji podstawowej/profesjonalnej bez abonamentu (jednorazowa)  ponad 18 miesięcy 569 zł / 614 zł
Aktualizacja półroczna wersji sieciowej

ponad 18 miesięcy

lub bez abonamentu (jednorazowa)

od 870 zł,

koszt półrocznej aktualizacji x 3 + 5 zł

Aktualizacja półroczna ponad 5 lat 80% aktualnej ceny licencji

Ceny nie obejmują podatku VAT (23%). Posiadanie aktywnego dostępu do aktualizacji jest warunkiem pomocy serwisowej oraz dostępu do modułu ochrony danych osobowych i wybranych funkcji udostępnianych w ramach abonamentu. Warunkiem przedłużenia abonamentu jest uregulowanie ewentualnych zaległych płatności.

 

Klinika XP w chmurze

Moduł

Cena netto / miesięcznie
Pierwsze stanowisko 36 zł
Kolejne stanowisko do 6 stanowisk 24 zł
Stanowiska powyżej 20 Cena ustalana indywidualnie
Dodatkowa baza danych 50 zł

Umowę na utrzymywanie bazy danych w chmurze można zawrzeć na 2 lata. Umowa obejmuje utrzymywanie bazy w chmurze wraz z systemem kopii zapasowych, dostęp do aktualizacji przez cały czas trwania umowy oraz wsparcie serwisowe. Korzystanie z bazy w chmurze wymaga posiadania wykupionej licencji na daną liczbę stanowisk. Program odczytu wyników SQ-Lab (1) nie przekazuje danych do bazie w chmurze. W chmurze przechowywana jest wyłącznie baza danych. Sam program oraz inne zasoby - multimedia - przechowywane są tylko w sieci lokalnej. Cena dotyczy podłączenia do jednej bazy danych.

 

Moduły dodatkowe

Moduł

Cena netto
Moduł synchronizacji danych 640 zł
Moduł dla laboratoriów weterynaryjnych (Laboratorium XP) od 2015 zł

Moduł SQLab - bezpośredni odczyt z aparatów laboratoryjnych

ABC Vet Horiba, ABC Vet Plus, Reflovet, BC-2800, Mythic 18, Rayto 1904C,

Spotchem EZ, Spotchem EL, BM 800

Tylko dla baz lokalnych (nie w chmurze)

500 zł
Moduł SQ-LAB - dodatkowe aparaty, cena za komunikację z jednym aparatem

500 zł - SQ-LAB1

Moduł DICOM 1398 zł
Moduł CRM-SMS: Relacje z klientami (SMS-y, Etykiety, Analizy) 169 zł / 12 miesięcy

Moduł Klinika XP Mobile na urządzenia mobilne

MODUŁ W FAZIE TESTÓW.

Obecnie dostępna jest wersja dla instalacji z bazą w chmurze, tylko dla urządzeń z systemem operacyjnym Android. 

24 zł /  miesiąc za 1 urządzenie

Moduł zamówień internetowych od 699 zł / 12 miesięcy w zależności od zakresu funkcjonalnego
Moduł Powiadomień 18 zł / miesiąc, rozliczane rocznie 216 zł

 Ceny nie obejmują podatku VAT (23%).  Przejrzyj Zasady licencjonowania modułów dodatkowych

Usługi dodatkowe

Usługa

Cena netto
Naprawa bazy danych, gdy użytkownik nie posiada wykupionego abonamentu 345 zł/ godz.

Niestandardowe zmiany programistyczne - np. nowe zaświadczenia lub funkcje na życzenie klienta.
Zakres prac i kosztorys ustalany jest na podstawie zamówienia na indywidualne modyfikacje i realizowany
po zatwierdzeniu projektu zmian przez zamawiającego.

Więcej informacji na stronie:  Zgłoszenie propozycji zmian

320 zł / godz.

Zmiana danych adresowych: nazwy i adresu działalności Bezpłatne, jeśli jest aktywny abonament
Zmiana numeru działalności NIP (wymagane oświadczenie o przekazaniu praw do oprogramowania) 100 zł
Konwersja danych

Cena i termin ustalane indywidualnie, w zależności od struktury i zakresu danych, systemu źródłowego.
W przypadku zakupu nowej licencji konwersja może być darmowa.

Połączenie baz danych z dwóch oddziałów od 300 zł


Podane ceny są cenami netto - bez podatku VAT (23%). Cennik obowiązuje w dniu jego prezentacji na stronie. Stawki godzinowe naliczane są za każdą rozpoczętą godzinę. 

 

Szkolenia i zasady świadczenia usług serwisowych

GODZINY ŚWIADCZENIA SERWISU

Pomoc w zakresie obsługi programu można uzyskać kontaktując się telefonicznie w godzinach pracy Biura (dni robocze w godzinach 8:30 - 16.00) lub poprzez e-mail.

W przypadku poważnej awarii dotyczącej programu lub bazy danych, uniemożliwiającej pracę, a mającej miejsce poza godzinami funkcjonowania serwisu, prosimy o SMS na nr 600 42 11 57. Warunkiem uzyskania pomocy jest aktywny abonament.

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci lub urządzeń zewnętrznych prosimy kierować do firm odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie tych zasobów.

 

ZASADY ŚWIADCZENIA SERWISU

1. Warunkiem pomocy serwisowej jest posiadanie aktywnego dostępu do aktualizacji.

2. W ramach standardowych usług serwisowych użytkownikom przysługuje 60 minut konsultacji telefonicznych w trakcie półrocznego cyklu abonamentowego.

3. W przypadku wersji sieciowych przysługujący czas serwisowy jest większy o 10 minut na każde dodatkowe stanowisko. Jeśli pomoc serwisowa znacząco przekracza czas przysługujący klientowi, klient może zamówić serwis premium, opisany w dziale Serwis niestandardowy.

4. W ramach zdalnego serwisu realizowane są następujące zadania: 

  • Pomoc polegająca na wyjaśnieniu działania poszczególnych funkcji i asyście w trakcie wykonywania poszczególnych funkcji przez użytkownika,
  • Pomoc podczas konfiguracji programu lub modułów przez użytkownika,
  • Pomoc w konfiguracji połączenia do bazy danych lub innych wykorzystywanych zasobów (pod warunkiem prawidłowej konfiguracji sieci lokalnej / internetu),
  • Szkolenia zdalne.

5. Zdalny serwis NIE OBEJMUJE następujących czynności:

  • Wprowadzanie danych w bazie klienta, ich modyfikacja czy usuwanie, poza danymi związanymi z konfiguracją modułów, dostępu do bazy lub innych elementów systemu.
  • Konfigurowanie ustawień sieci lokalnej, urządzeń peryferyjnych (router, modem, drukarka itd.),
  • Konfigurowanie systemu Windows, ustawień internetowych i innych czynności nie związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem programu Klinika XP.
  • Serwisanci nie zajmują się konfigurowaniem sieci ani urządzeń zewnętrznych, które współpracują z Kliniką XP. 

6. W przypadku dużej ilości połączeń lub innych zdarzeń może mieć miejsce sytuacja, gdy połączenie telefoniczne nie zostanie odebrane. W takim przypadku pracownicy serwisu postarają się oddzwonić na nieodebrane połączenie w pierwszej możliwej chwili, wg kolejności zgłoszeń. Jeśli zgłaszany problem jest krytyczny (uniemożliwia pracę) lub wymaga pilnej interwencji, prosimy o przesłanie wiadomości SMS z prośbą o pilny kontakt.

7. Serwisanci nie mają obowiązku kontaktować się w czasie wyznaczonym przez użytkownika. Użytkownik kontaktuje się z serwisem w godzinach pracy biura, a dostępność serwisanta uzależniona jest od aktualnie prowadzonych prac serwisowych. W przypadku prac ustalonych indywidualnie na konkretną godzinę (np. konwersja danych do chmury), stroną rozpoczynającą kontakt pozostaje użytkownik, a nie serwisant.

 

SERWIS NIESTANDARDOWY

  1. Istnieje możliwość wykupienia indywidualnego wsparcia serwisowego (szkolenie na miejscu, pomoc poza godzinami serwisu) po indywidualnym uzgodnieniu zasad, od 180 zł + VAT (23%) za każdą rozpoczętą godzinę. W dni wolne od pracy (soboty) oraz w godzinach nocnych (22:00 - 6:00) stawka za godzinę wynosi 200% stawki indywidualnej.
  2. Jeśli pomoc serwisowa znacząco przekracza czas przysługujący klientowi, klient może zamówić serwis premium. Koszt takiego serwisu to 180 zł za każdą rozpoczętą godzinę serwisu.
  3. W zakresie usług serwisowych na miejscu (instalacje, konfiguracje, serwis sprzętu) najlepiej kontaktować się z firmami partnerskimi
  4. W zależności od potrzeb użytkowników oraz możliwości lokalowych co jakiś czas organizowane są grupowe szkolenia w zakresie obsługi programu, jednak do czasu zakończenia sytuacji epidemiologicznej związanej z koronawirusem szkolenia takie nie odbywają się.

SZKOLENIA WYJAZDOWE

Istnieje możliwość zamówienia indywidualnego szkolenia/wdrożenia we własnej firmie. Termin i koszt szkolenia uzgadniany jest indywidualnie i obejmuje koszt dojazdu (1 zł / km), czas szkolenia/konsultacji od 280 zł/godz oraz czas przejazdu (połowa stawki szkoleniowej x czas dojazdu). W uzgodnionych przypadkach koszt związany z dojazdem może być niższy - gdy szkolenie nie wiąże się z dojazdem, bo konsultant jest na miejscu, lub gdy kilka praktyk uzgodni wspólny termin szkolenia.

 Podane ceny są cenami netto - bez podatku VAT (23%). Cennik obowiązuje w dniu jego prezentacji na stronie.