Przegląd działań użytkownika jest bardzo przydatną funkcjonalnością, która pozwala na kontrolowanie przeprowadzanych akcji w programie Klinika XP, które są wprowadzane przez różnych pracowników. Jest to funkcjonalność przydatna przede wszystkim dla właściciela lecznicy. Okno z przeglądem znajduje się w Menu -> Administrator -> Zadania Administratora -> Zakładka operacje -> Przejrzyj transakcje.

Zadania administratora

operacje zad adm

przeglad transakcji

W oknie tym można przeglądać różne przeprowadzone w programie transakcje. Ich ilość wyświetlona jest w lewym dolnym rogu okna. Transakcje można przeszukiwać według daty oraz zawężać do konkretnego kryterium: Rodzaju transakcji, Pracownika, Klienta, zakresu czasu, a także można wyłączyć wyświetlanie pozycji dotyczących ich logowania oraz wykonywania kopii zapasowej czy zmiany daty.

Transakcje, które są rejestrowane to:

  • Rejestracja wizyty.
  • Usunięcie wizyty.
  • Anulowanie rejestracji wizyty.
  • Dodanie dokumentu.
  • Anulowanie dodania dokumentu.
  • Usunięcie dokumentu.
  • Usunięcie PZ z używanymi dostawami.
  • Zmiana dokumentu.
  • Zmiana kodu dokumentu.
  • Luka w numeracji faktur.
  • Odblokowanie dokumentu.
  • Wyczyszczenie stanu kasy.
  • Usunięcie płatności.
  • Zmiana płatności.
  • Zalogowanie do systemu.
  • Automatyczna kopia
  • Połączenie klientów.
  • Zmiana nazwy klienta.
  • Zmiana danych klienta.
  • Żądanie zapomnienia klienta.
  • Usunięcie danych klienta.
  • Połączenie leków/zabiegów.
  • Zmiana nazwy leków/zabiegów.
  • Zmiana danych leku/zabiegu.
  • Zmiana daty systemowej.
  • Usunięcie inwentaryzacji.
  • Oznaczenie inwentaryzacji jako zamkniętej.
  • Zmiana ustawień taryfy.
  • Import danych.
  • Export danych.
  • Dodanie terminu.
  • Usunięcie terminu.
  • Poczekalnia: Zmiana 1 wolny.
  • Zakończenie pracy w firmie.
  • Usunięcie pracownika z bazy.
  • Połączenie dwóch pracowników w jeden wpis.
  • Zgoda na serwis zdalny.
  • Zgoda na faktury elektroniczne.
  • Zgoda na pow. przetw. danych w chmurze.
  • Zgoda na terminarz internetowy.
  • Zgoda na przetw. w bazie BRI.
  • Zgoda na statystykę BRI.
  • Zgoda na wysyłanie do WetKarty.
  • Wyczyszczenie zgód klientów.
  • Propozycja zmiany treści zgody na dane osobowe.
  • Zmiana uprawnień użytkowników.
  • Zmiana daty granicznej.
  • Klient oznaczony jako nieaktywny.
  • inne.

Przydatną informacją jest data, dzięki której można dowiedzieć się, jakie zdarzenia miały miejsce w historii (na przykład usuwanie wizyt, dokumentów czy płatności).

Dzięki temu łatwiej można ustalić na przykład powód braku pewnych danych w systemie, niezgodności magazynowych itd.