Wywołanie: Kafelek Raporty i analizy -> Analizy CRM:

analizy crm

Wygląd okna:

wyglad okna analizy crm

 

Analiza sprzedaży

analiza sprzedazy

Analiza zużycia leków

analiza zurzycia lekow

Raport zysku na klientach

Jest to raport, w którym podajemy jedynie zakres dat. Po wygenerowaniu widzimy liczbę porządkową orz posortowane po dacie dokumenty sprzedażowe. W kolejnej kolumnie znajduje się sprzedaż w rozbiciu na towary oraz usługi. Następnie podany jest koszt poniesiony przez lecznice. Dwie ostatnie kolumny pokazują zysk w rozbiciu na towary oraz całość z podziałem na kwotę oraz procent.

raport zysku na kliencie

Raport zysku na towarach

W raporcie mamy możliwość wyboru poniższych ustawień:

raport zysku na towarach

Po wybraniu interesujących nas opcji otrzymujemy raport z podziałem na pozycje, kosztem zakupy, sumą sprzedaży oraz zyskiem podzielonym na wartość oraz procent.

raport zysku na towarach procent

Raport aktywności klientów

Wybieramy datę ostatniej wizyty lub transakcji od której chcemy wygenerować raport oraz czy ma być wyświetlony alfabetycznie czy po dacie ostatnie transakcji.

raport aktywnych klientow

W raporcie widzimy listę klientów oraz informację o ostatniej wizycie i ostatnim dokumencie sprzedaży:

raport aktywnosci klientow wydruk

Inne analizy

Możliwość wyboru:

inne analizy

Wizyty w wybranych okresach

wizyty w wybranych okresach

Godziny wizyt

godziny wizyt

Wizyty w dniach tygodnia

wizyty w dniach tygodnia

Najbardziej hojni klienci

Raport pokazuje grupę klientów, którzy wydali najwięcej pieniędzy. Raport można filtrować po zakresie dat. Istnieje możliwość pominięcia wybranego Klienta. Można zadeklarować ilu klientów chcemy wyświetlić oraz minimalny wymagany obrót. Za pomocą przycisku Pokaż wykres generujemy raport.

Istnieje możliwość generowania wykresu oraz tabeli:

wykres tabela

W opcji raportu wygenerowanego w tabeli mamy dodatkowe opcje:

hojni kl

Najwierniejsi klienci

Jest to analiza podobna do Najbardziej hojnych klientów, jednak wyświetla ona klientów, którzy najczęściej odwiedzali naszą lecznicę w zadanym zakresie czasu. Istnieje możliwość generowania raportu w postaci wykresu lub tabeli, w której istnieje możliwość dodatkowych opcji opisanych we wcześniejszym raporcie.

wierni kl

Analiza procentowa wizyt

analiza procentowa

Statystyka – łączne ilości danych

laczna ilosc danych

Istnieje możliwość wygenerowania raporty ilości wizyt dla gatunków lub ras w określonym przedziale czasowym.

Analiza źródła klientów

Inwestując środki w reklamę istnieje możliwość w programie Klinika XP wpisania źródła z którego trafił do nas klient np. Internet, z polecenia, reklama.
Zakładając nową kartotekę klienta w zakładce Inne możemy wpisać skąd trafił do nas klient. Po przyciskiem lupy, możemy stworzyć nowe źródła pozyskania klienta:

analiza zrodlowa klienta

Istnieje możliwość uzupełnienia takich danych dla wpisanej kartoteki Klienta.

Kartoteka Klienci -> Zakładka Dane klienta -> Skąd trafił:

uzupelnienie zrodla kl

Ilu nowych klientów przybyło

Deklarujemy przedział czasowy:

ile nowych KL

Ilu klientów pojawiło się ponownie:

ilu Kl pojawilo sie ponownie

Średni przychód na klienta

sredni przychod na klienta

Średni wiek zwierząt

sredni wiek zwierzat

Średni czas oczekiwania w poczekalni

poczekalnia