Zdarza się, że klient dzwoni lub pisze do lecznicy w celu umówienia nowej wizyty, ale również np. z zapytaniem, jakie leki i w jakich dawkach może zastosować u swojego zwierzaka.

Rozmowa telefoniczna

Dzięki tej opcji zapisujemy informację o rozmowie w historii klienta. W ostatnim czasie funkcjonalność zyskała nowe możliwości.

Nowe okno pozwala nam w prostszy sposób przeprowadzić wstępny wywiad z klientem. Nie musimy wpisywać wszystkiego z klawiatury – skorzystać możemy z poniższych gotowych przycisków:

Od kiedy – określamy od kiedy występują dolegliwości, objawy.

od kiedy

Objawy – w systemie istnieje zdefiniowana lista typowych objawów, które możemy tutaj wykorzystać. Wystarczy kliknąć dwukrotnie na zaobserwowany objaw, a pojawi się on w opisie rozmowy.

objawy

Poziom bólu – jest to formularz, pozwalający przeprowadzić ocenę bólu pacjenta.

bólu

Cennik – mamy bezpośredni dostęp do cennika towarów i usług. Z tego miejsca możemy np. wywołać kartę pozycji i sprawdzić dawkowanie.

bólu

Terminarz – kiedy poznaliśmy już informacje o stanie pacjenta i stwierdziliśmy, że konieczna jest konsultacja z lekarzem to możemy umówić klienta na wizytę.

Wiadomość e-mail

Komunikacja z klientem odbywać się może także poprzez skrzynkę e-mail. W przypadku, gdy chcemy tylko odnotować w karcie pacjenta otrzymane wiadomości, tworzymy nowe zdarzenie dodatkowe "Wiadomość e-mail", które zapisujemy bez wysłania

Drugą opcją jest wysłanie wprowadzonej treści klientowi jako nową wiadomość e-mail. W tym celu kończąc wybieramy "Zapisz i wyślij".

(Uwaga: do poprawnego działania wymagana jest skonfigurowana komunikacja internetowa. Więcej na ten temat w artykule https://www.klinikaxp.pl/faq/33-faq-obsluga-pl/765-konfiguracja-maila-jak-to-zrobic-i-do-czego-moze-sie-to-przydac#content)

wiad

Klikając na przycisk "Pokaż historię wysłanych wiadomości" wyświetamy historię wiadomości e-mail wysłanych klientowi bezpośrednio z programu (nie są uwzględniane wiadomości wysłane przez program pocztowy zainstalowany na stanowisku).

Przypominamy również, o możliwości pisania głosem. Przeczytacie o tym w artykule → "Jak pisać głosem?"