Czy muszę drukować zgody dot. danych osobowych? Jak utrzymać klientów, którzy nie pojawili się od dwóch lat? Jak się sprawdza praca w chmurze - wchodzić w to? Jak rozliczać pracowników, gdy klient nie zapłacił?

We wrześniu 2016 roku liczba sprzedanych licencji Kliniki XP przekroczyła 4000. Bardzo wielu lekarzy zna program na tyle, by umieć rejestrować wizytę, rozliczać klienta czy przygotować odpowiednie wydruki dla kontroli. Codziennie słyszymy jednak z ust lekarzy: wykorzystuję możliwości programu może w 20 procentach. Wiem, że można by wyciągnąć znacznie więcej, ale nie wiem, co przyda się w mojej praktyce, nie wiem jak się za to zabrać i od czego zacząć.

Zapraszamy 18 listopada 2016 r. do Łodzi na przedkongresowe warsztaty w ramach XXIV Międzynarodowego Kongresu PSLWMZ! Obecne warsztaty będą miały najbardziej praktyczną formę ze wszystkich dotychczas organizowanych. Wykorzystując wcześniejsze doświadczenia skupiliśmy się bardziej na konkretnych zagadnieniach, gdzie krok po kroku spróbujemy wspólnie dostosować program do oczekiwań uczestników, odkryć nowe możliwości, które zmienią codzienną pracę.

Warsztaty podzielone zostały na dwie grupy zajęć:

  • Codzienna obsługa programu, rozwiązywanie problemów i możliwości usprawnienia pracy (Warsztaty dla średnio zaawansowanych) - dla użytkowników korzystających na codzień z programu. Termin: 18 listopada 2016 r. (piątek) w godz. 14:30 - 18:00
  • Zarządzanie zakładem leczniczym – z akcentem na bezpieczeństwo, lepsze zarządzanie posiadanym zasobami (pracownicy, pozycja na rynku, sprzęt itd.), analizę dotychczasowych działań i możliwości rozwoju (Warsztaty dla zaawansowanych) - dla osób zarządzających, właścicieli lecznic. Termin: 19 listopada 2016 r. (sobota) w godz 9:00 - 12:40.

Koszt uczestnictwa w każdym z warsztatów to 200 zł.

Zapraszamy!

 

ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY  

 

 

LEPIEJ, SZYBCIEJ, MĄDRZEJ – Usprawnij pracę lecznicy wykorzystując Klinikę XP

Warsztaty dla średniozaawansowanych

 

  1. Kontrola magazynu:
    1. Niezgodne stany, niezgodne jednostki, pozycje nieużywane
    2. Analiza pozycji – narzędzia
    3. Zwroty od klientów: należność i cena dostawy, zwrot do dostawcy
    4. Jak radzić sobie z rozliczaniem kropli, proszków i igieł
    5. Raportu dat ważności dostaw i likwidacja leków przeterminowanych
    6. Faktury zbiorcze, przeceny, zwroty, korekta stanów i inne zagadnienia
    7. Odnawianie zapasów: nowe rozwiązania, wielomagazynowość, reguły odnawiania, wprowadzone usprawnienia
  2. Zarządzanie wiedzą i automatyzacja pracy:
    1. Objawy, diagnozy
    2. Epikryza
    3. Badania specjalistyczne: stomatologia
    4. Schematy leczenia, masowa profilaktyka
    5. Wymiana danych pomiędzy lecznicami
    6. Vademecum – nie wykorzystany potencjał
  3. Organizacja sklepu zoologicznego
    1. Sprzedaż detaliczna z wykorzystaniem czytników
    2. Integracja ze sklepem internetowym
    3. Optymalizacja sprzedaży
    4. Wykorzystanie naklejek z przyjęcia (Dymo / Brother)
  4. Wyniki badań laboratoryjnych
    1. Laboratoria – zasady komunikacji
    2. Własne schematy, wskaźniki i normy, zlecenia, powiązania, nowe wydruki i nowe aparaty, analiza wyników
  5. Rozliczenia finansowe z klientami
    1. Taryfy nocne i weekendowe oraz pomysły na wycenę usług od cen zaawansowanych po „dispense fee”
    2. Faktura zbiorcza i jej konsekwencje
    3. Inny płatnik i płatności zbiorcze
    4. Nowa płatność zbiorcza + rozliczanie zaliczek
    5. Analiza współpracy z klientem – historia obrotów i inne
    6. Wiele faktur naraz dla grupy klientów
    7. Rozliczenia z fundacjami i innymi opiekunami wielu zwierząt
  6. Lepsze relacje z klientami: życzenia urodzinowe, wykorzystanie mediów społecznościowych, zapisy internetowe, nowe możliwości SMS-ów
  7. Recepcja - organizacja pracy i nowe rozwiązania
  8. Zarządzanie czasem – organizacja grafika, urlopy, choroby i inne zdarzenia
  9. Przydatne, zbyt mało znane ułatwienia
  10. wyszukiwanie według różnych kryteriów, szukanie po fragmencie nazwy, zakresy dat, wyjaśnienia dla rozliczenia i inne
  11. zestawy leczenia, pozycje zależne, zamienniki
  12. sortowanie i filtrowanie wizyt, dokumentów
  13. inny płatnik i inny adresat
  14. Procesy zbiorcze
  15. tryb szybkiej edycji pozycji i dokumentów
  16. masowe zabiegi profilaktyczne
  17. uzupełnianie zaległych wizyt: jedna data, data zgłoszenia
  18. Panowanie nad bazą danych
  19. Powielony klient, zwierzę, pozycja
  20. Usuwanie zbędnych danych
  21. Zarządzanie kopiami zapasowymi, współdzielenie plików przez chmurę i inne nowości
  22. Zarządzanie chmurą
    1. Baza w chmurze
    2. Centralne zarządzanie kilkoma serwisami typu cloud
    3. Kopie zapasowe w chmurze
    4. Udostępnianie plików/obrazów poprzez chmurę
    5. Łatwe publikowanie przypadków na Facebooku

 

KLINIKA XP DLA OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH: Przegląd narzędzi do zarządzania lecznicą

 Warsztaty dla zaawansowanych - dla właścicieli zakładów leczniczych

 

BEZPIECZEŃSTWO

  1. Bezpieczeństwo:
    1. Co to jest polityka bezpieczeństwa, jak ją budować
    2. Ochrona danych osobowych – krótki przegląd i doświadczenia
    3. Czy konieczne jest wymaganie podpisanych zgód klientów,
    4. Rejestr udostępniania danych i inne narzędzia Kliniki XP w świetle wymagań GIODO z uwzględnieniem zmian z kwietnia 2016 r.
    5. Zmiany w świecie zewnętrznym a aktualizacje programu
  2. Kontrola pracy lecznicy, wymogi wobec systemu informatycznego i odpowiedzialność lekarzy:
    1. Historia zmian w wizytach i wydruków.
    2. Co możemy wywnioskować z logu
    3. Case Study: analiza danych do procesu sądowego
    4. Wnioski: kierunek rozwoju

FINANSE I ZARZĄDZANIE

  1. Jednolity Plik Kontrolny i inne zmiany księgowe w 2017 r.
  2. Kontrola finansów od ogółu do szczegółu:
    1. Raport dnia i jego konsekwencje
    2. Analizy CRM: od analizy procentowej do odzyskania utraconego klienta
    3. Analizy zaawansowane: zysk na grupach usług, koszty pracowników i inne
    4. Kontrola magazynu: krótki przegląd narzędzi: analiza ABC, pozycji bez ruchu itd.
  3. Narzędzia do podejmowania decyzji
    1. analiza współpracy z kluczowym klientem
    2. ocena prowadzonej działalności za pomocą przejrzystych raportów
    3. mądre wykorzystywanie zasobów
  4. Pracownicy
    1. Planowanie czasu pracy, uprawnienia, rozliczanie, statystyki,
    2. Zakończenie pracy w lecznicy
    3. Rozliczanie zewnętrznych badań
    4. Monitorowanie czynności w systemie
  5. Od wdrożenia systemu zmianowego po rozliczanie gotówki i rozliczanie płatności kartą
  6. Dostosowanie systemu informatycznego do specyfiki lecznicy: najciekawsze parametry konfiguracji
  7. Daj się znaleźć, czyli jak powiedzieć klientom o swoim istnieniu: nowy terminarz internetowy, moduł CRM-SMS, wetkarta.

TECHNOLOGIA

  1. Baza danych w chmurze: oceny użytkowników, opis procesu, konsekwencje
  2. Więcej internetu: publikowanie i dzielenie się wiedzą i zasobami z wykorzystaniem Kliniki XP, mediów społecznościowych (Facebook) i rozwiązań typu Cloud (Amazon, GoogleDrive, DropBox i innych)
  3. Terminarz internetowy – nowe podejście
  4. Android – nowa wersja
  5. Nowe rodzaje zdarzeń: telefony, maile i nowe formy komunikacji
  6. SMS-y: nowe zastosowania, nowe rozwiązania
  7. Multimedia: nowości w zarządzaniu dokumentami
  8. Współpraca z rozwiązaniami funkcjonującymi na rynku weterynaryjnym
  9. Przyszłość: komunikacja przez serwer wiedzy

 

Uwaga: Zakres tematyczny warsztatów może ulec modyfikacji zgodnie z życzeniami i propozycjami uczestników.

 

 

ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY