W ramach XXIX Międzynarodowego Kongresu PSLWMZ w Łodzi zapraszamy w piątek, 19 listopada 2021 r. na przedkongresowe warsztaty z Kliniki XP.

Warsztaty odbędą się w godzinach 10:00 - 15:00.

 

Ostatnie kilkanaście miesięcy to nie tylko pandemia i jej skutki społeczne. Na zawsze zmieniło się nasze życie i zasady funkcjonowania. Starsze osoby nauczyły się kupować przez internet, a lecznice komunikują się z klientami elektronicznie i mobilnie. Rewolucję przeżyło podejście do terminarza i zarządzania czasem – klienci zapisują się przez WetTermin, a terminy oglądamy w komórkach dzięki kalendarzowi Google.


Domyślny sposób płatności zmienił się z gotówki na kartę. Coraz więc placówek przechowuje dane w chmurze i dostaje się do nich ze smartfona. Przyspieszyła budowa globalnych systemów zbierających informacje – co przyniesie centralna ewidencja książki leczenia? W lecznicach standardem staje się sprzęt diagnostyczny lub wyniki badań z laboratoriów. Nie tylko odczytujemy wyniki, ale wysyłamy zlecenia na badania.

Bogata oferta szkoleń z obsługi klientów i organizacji pracy lecznicy odmienia sposób myślenia o właścicielach zwierząt i budowaniu relacji z nimi. Stałym elementem życia staje się inflacja i wzrost kosztów, zmieniające nie tylko cenniki i zasady rozliczeń z pracownikami, ale wymagające nowego podejścia do klienta.


Nowym zjawiskiem stają się sieci placówek weterynaryjnych, choć od lat obserwujemy rozwój lecznic wielooddziałowych. Jak się do tego wszystkiego odnieść? Jak dostosować organizację pracy i jak może w tym wszystkim pomóc informatyka? Potrzebujemy zbierać znacznie więcej informacji, a przede wszystkim lepiej nimi zarządzać, aby podejmować lepsze decyzje. I o tym właśnie będą te warsztaty, chociaż nie zabraknie tematów obecnych od lat: sprawnego zarządzania magazynem, finansami, rozliczania pracowników i optymalizacji leczenia.

Zapraszamy! 

 

ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY

Natomiast w niedzielę 21 listopada br. o 9:00 zapraszamy do sali Kino 3D na wykład pt.: "Wykorzystanie technologii informatycznych do budowania lepszych relacji z klientami".

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.pslwmz.pl

 

PLAN WARSZTATÓW 2021

NOWA KLINIKA XP

  • Wygodniejsza i bardziej „inteligentna”
  • Zgody zweryfikowane przez kancelarię prawną
  • Kartoteka klientów – pomysł na centrum zarządzania
  • Centrum pomocy dla użytkowników
  • Komunikacja z innymi placówkami, aparatami, serwisami…

OBSŁUGA KLIENTA

  • Terminarz – nowości:
    • lista wybranych lekarzy,
    • grafik - nowości
    • „zwierzę, o którym myślę”,
    • uporządkowanie SMS-ów do terminów
    • historia zmian
    • wyszukiwanie terminów
    • Synchronizacja z kalendarzem Google
    • Ukrywanie danych klientów
  • WetTermin - Terminarz internetowy – nowości, usprawnienia, odwoływanie wizyt
  • Centralki telefoniczne - komunikacja
  • SMS-y – nowości
  • Vetineo
  • Bezpieczeństwo: nowe zgody, znaczenie i konsekwencje
  • Przekazywanie przypadków
  • Specjalizacje lekarzy
  • Zdarzenia dodatkowe
  • Zadania
  • Ceny:
    • Zarządzanie cenami: inflacja
    • Ceny a pracownicy, czyli kilka słów o uprawnieniach
    • Nowości w cenach zaawansowanych
    • Cenniki indywidualne klientów
  • Komunikacja mailowa: standaryzacja i możliwości
  • Recepcja
    • Nowości
    • Terminal dla klienta

PRACOWNICY

  • Rozliczanie pracowników – nowości, widok dokumentów i inne
  • Usługi obce – podejście całościowe: konfiguracja, rejestracja kosztów
  • Uprawnienia, bezpieczeństwo
  • Dostosowywanie do potrzeb i preferencji - przelogowanie
  • Zarządzanie - Procedury i wyjątki
  • Bogatsza historia zmian

ZWIERZĘTA / LECZENIE

  • Recepty – uporządkowanie informacji
  • Karta zwierzęcia – wgląd w koszty
  • Choroby przewlekłe, jedzenie i inne informacje dodatkowe
  • Galeria ras
  • Historia zastosowanego leczenia
  • Diagnostyka:
    • zlecenia na badanie – Idexx, Zoetis, VetLab
    • nowe aparaty i laboratoria
    • uzupełnianie wizyt o nowe wyniki
  • Zmiany w rejestrowaniu obserwacji
  • Formularze zaawansowane – nowości
  • Wizyty: Nowości
  • Automatyzacja leczenia

FINANSE, MAGAZYN, ZARZĄDZANIE

  • Koszty leczenia zwierzęcia
  • Pliki JPK a rozproszenie funkcjonalności w różnych systemach
  • Faktury Pro Forma
  • Płatności kartą, drukowanie fiskalne - nowości
  • e-faktury – 2022…
  • Analizy działalności - nowości w podsumowaniu dnia i inne
  • Typowe i nietypowe sytuacje magazynowe – propozycje rozwiązań

SZPITAL

  • Okno – lista szpitala
    • Poprawiona lista
    • Nowe parametry
    • Masowe wizyty
  • Nowy widok karty pacjenta – koszty, lepsza ocena bólu itd.
  • Dostosowanie zgody na leczenie stacjonarne
  • Regulamin
  • Dostosowanie wydruku karty szpitalnej
  • Obciążenie klatek
  • Koszty dzienne i jednorazowe
  • Epikryza
  • Wypisanie ze szpitala – nowe okno: epikryza i dokument zbiorczy

MULTIMEDIA

  • Komunikacja DICOM – zlecenia i odpowiedzi bez konieczności czekania na podgląd dużych plików
  • Przekazywanie obrazów klientowi
  • Nowości

NA HORYZONCIE

  • Sieci lecznic i integracja rynku
    • Za i przeciw z punktu widzenia zarządzania i informatyki
    • Mechanizmy ułatwiające działanie w ramach sieci i w opozycji do sieci
  • Integracja lecznic, wymiana wiedzy,
  • Postępująca wielooddziałowość:
    • Ceny zaawansowane – różne w oddziałach
    • Uprawnienia / widoczność, numeracja
    • WetTermin z typami terminów
  • Integracja z laboratoriami
  • Integracja wizyt gospodarskich z systemem rządowym
  • Badania specjalistyczne
  • Multimedia
  • Systemy ubezpieczeń i pakiety profilaktyczne
  • Technologie:
    • Bezpieczeństwo danych w różnych ujęciach
    • Chmura
    • Windows 11 i inne technologie
    • iPhone
    • Android
    • Serwisy internetowe - integracja
    • Usługi Webowe

*Zakres tematyczny zostanie opracowany na podstawie uwag użytkowników programu i może ulec zmianie na podstawie zgłaszanych potrzeb potencjalnych uczestników szkolenia.

Serdecznie zapraszamy!